Home Blog Help mijn Stoov is kapot, wat nu? Ervaring met Stoov klantenservice

Help mijn Stoov is kapot, wat nu? Ervaring met Stoov klantenservice

Gepubliceerd: Bijgewerkt op

Deze week drukte ik op de vertrouwde aan-knop van mijn Stoov kussen om als vanouds warm te kunnen Netflixen op de bank. Maar tot mijn schrik gebeurde er dus niks. Dan zal de batterij wel leeg zijn dacht ik nog, dus ik wisselde de batterij. (extra batterij is echt heel fijn!)

Maar ook toen ging mijn Stoov kussen niet aan. Totdat ik nogmaals op de aan-knop drukte en de tweede en laagste standen het wel deden. Help, mijn Stoov is kapot, wat nu?!

Wat te doen als je Stoov kapot is?

Allereerst was er toch een lichte paniek. Een Ploov, het warmtekussen van Stoov, kost toch zo’n €100. Wat nou als die kapot is…

In mijn hoofd had ik al allerlei oplossingen verzonnen. Mijn vriend zou het kussen misschien nog kunnen maken, of ik moest nu gewoon leven met de laagste twee standen.

Maar ik besloot toch contact op te nemen met de Stoov klantenservice. En ik ben blij dat ik het gedaan heb!

’s Avonds stuurde ik een e-mail naar de klantenservice met daarin het verhaal. De volgende dag had ik al antwoord met een mogelijke oplossing.

Helaas bleek dit het probleem niet op te lossen. Toch maar weer terugmailen. Vrij snel had ik een reactie dat ze mij kosteloos een nieuw kussen toe zouden sturen. Echt wow! Wat een oplossing, die had ik niet zien aankomen.

Ervaring met Stoov klantenservice

Mijn ervaring met de Stoov klantenservice is echt heel goed zoals je kunt lezen. Ze reageerden sneller dan ik had verwacht en ze hadden ook meteen een oplossing.

Toen deze niet bleek te werken kreeg ik, onverwachts, een nieuw kussen opgestuurd. Dat vind ik nog eens service! Klagen doe ik ook, maar hier kan ik echt niks negatiefs over schrijven.

Sterker nog, als je twijfelt over een Stoov product vanwege de hoge aanschafprijs kan ik het je alleen maar aanraden. De garantie is echt heel goed net als de service.

Zelf dacht ik dat ik het kussen zou moeten opsturen voor reparatie of weken wachten op een reserveonderdeel. Maar niet dus. Echt keurig opgelost door Stoov, een dikke pluim voor jullie!

Denk je nu na het lezen van dit artikel: “wat is een Stoov?” Neem dan eens een kijkje bij hun op de site of lees mijn eerdere reviews van de Big Hug XL, Ploov en de Homey.